Lekcja na Facebooku i Padlecie

Agnieszka Cymbor:

Lekcja gramatyki wcale nie musi być nudna i oderwana od życia, zwłaszcza jeśli będzie odwrócona i zrealizowana z wykorzystaniem TIK.

 

Zapraszam na  mój kolejny filmik, w którym pokazuję, jak wykorzystać znane narzędzia, Facebook i Padlet do realizacji lekcji odwróconej.

 

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Kasia Drabarek (Thursday, 24 August 2017 10:00)

    Witam serdecznie :)
    chciałabym dodać parę słów o Padlecie w kontekście programu eTwinning.
    Padlet jest jednym z najpotężniejszych, najczęściej i najchętniej wykorzystywany w eTwinningu, zarówno na eTwinning Live jak i w projektach. Narzędzie proste w obsłudze a mimo to dające mnóstwo możliwości, stąd zapewne odnoszące taki sukces wśród eTwinnerów ;)
    Potwierdzone w wielu badaniach a ostatnio w trakcie Slow Twitter Chat, wyniki: http://www.tricider.com/brainstorming/35OqwYu3L0N
    - w wydarzeniach eTwinning do wizualizacji wszelkich treści związanych z danym wydarzeniem - zdjęcia, filmiki, pliki MP3 ale również do zbierania informacji czy opinii. Przykład: https://padlet.com/drabarekkatarzyna/xz270ya4fwrb
    - w projektach
    1) do przedstawienia szkół partnerskich jak również grup projektowych przykład: https://padlet.com/drabarekkatarzyna/emeyvi9lebrg(ostatnio dodana została możliwość padletu typu Canvas - gdzie możemy grupować i łączyć ze sobą posty przykład: https://padlet.com/drabarekkatarzyna/a7y8jclupsr5 )
    2) w działaniach:
    - planowanie - zbieranie pomysłów, opinii dotyczących projektu lub poszczególnych aktywności
    - prezentacja np. naszego kraju, miasta przykład: https://padlet.com/drabarekkatarzyna/o86r9rw18nyu wyników naszej aktywności projektowej np. napisane listy, projekty uczniów, wykonane filmiki przykład: https://padlet.com/drabarekkatarzyna/mdhsdobdq6sq
    - komunikacja pomiędzy uczniami w formie komentarzy pod postami - do postu danego ucznia można zadać pytanie, wyrazić swoją opinię itp. przykład: https://padlet.com/inglesnuri/ijskbzvf2da6
    - ewaluacja - zbieranie informacji zwrotnej od uczestników projektu np. Co Ci się podobało najbardziej w naszym projekcie?
    Możliwości wykorzystania wirtualnej tablicy zapewne jest dużo więcej, nie sposób wymienić wszystkie ;)